• 2. korak - Brušenje

    2. korak - Brušenje

    Pločite površinu sada pomoću DA stroj s bacanje 3 mm, opremljen s mekanim back-up jastučić i sučelja jastuk za dodatni puferiranje. Idealan brusni materijal za ovaj proces koji se koristi je posebni E-coat Disc 3M™ Hookit™ abrazivni disk 337U, stupanj P320.

webLoaded = "false" Loadclientside=No
  • Step 5 b - Blending area preparation - whole area

    Step 5 b - Blending area preparation - whole area

    To prepare the whole blending area, use 3M P1000 abrasive (e.g.. 260L, Flexible Disc or Trizact™) with an interface pad on a DA machine.

Učinkovito brušenje za popravak štete nastale sudarom

Učinkovito brušenje za popravak štete nastale sudarom

  • Abrazivi od 3M pružaju savršenu osnovu za najbolje rezultate slikanja. Portfelj uključuje mljevenje kotača i pruge, ručno abrazivno i vlažno abrazivno. Pravi abrazivi igraju ključnu ulogu za savršeni rezultat u refinishingu vozila. Bilo u pripremi, u suhom temeljnom premazu ili fino brušenju: Naši kvalitetni abrazivi i daljnji asortiman namijenjeni su vam kako biste sigurno i učinkovito iskoristili svoje procese, osobito... 

      

     

webLoaded = "false" Loadclientside=No

Vodič korak po korak kroz procese brušenja za popravak vozila


Brušenje punila za karoseriju - priprema za nanošenje osnovne boje

  • 1. korak - Očistite područje

    1. korak - Očistite područje

    U pripremi za primjenu punila, očistite područje popravka i uklonite sve slobodne čestice boje ili hrđu. Pijesak prema golu, čistom metalu pomoću Cubitron™ II 150+ na brušilici DA - da biste postigli površinu na koju želite nanijeti tijelo punilo.

  • 2. korak - Nanesite kontrolni prah i učvrstite rubno poravnanje

    2. korak - Nanesite kontrolni prah i učvrstite rubno poravnanje

    Nanesite 3M Dry Guide Coat kako biste istaknuli bilo kakve ogrebotine od 150+, zatim utisnite rubove pera odokativno na metal pomoću Cubitron™ II 220+ da se spriječi da bilo koja otapala iz punila mogu prodrijeti u rubove i dovesti do daljnjeg oticanja.

  • 4. korak - Nanesite kontrolni prah na osušeno punilo

    4. korak - Nanesite kontrolni prah na osušeno punilo

    Nakon što se punilo popravi, nanesite 3M Dry Guide Coat kako biste prikazali strukturu punila i omogućili kontroliranu bržu brušenje. Dry Guide Coat također pomaže u smanjenju začepljenja i produljuje žive abrazionice.

  • 5. korak - Brušenje punila

    5. korak - Brušenje punila

    Upotrijebite stroju 3M Cubitron™ II 150+ ili s desnim Handblockom i ekstrakcijom prašine za brzo oblikovanje područja punila.

  • 6. korak - Ponovno nanesite kontrolni prah kako biste naglasili manje ogrebotine

    6. korak - Ponovno nanesite kontrolni prah kako biste naglasili manje ogrebotine

    Ponovno nanesite 3M Dry Guide Coat kako biste istaknuli dublje ogrebotine i površinske nepravilnosti koje treba ukloniti finim abrazivima.

  • 7. korak - Smanjite ogrebotine

    7. korak - Smanjite ogrebotine

    Da biste pripremili površinu za primer, smanjite bilo kakve ogrebotine od 150+ upotrebom razreda 220+. Da biste postigli optimalne ravninske rezultate, upotrijebite abrazivni materijal s ručnim blokom.

  • 8. korak - Završno brušenje prije osnovne boje

    8. korak - Završno brušenje prije osnovne boje

    Nakon ručnog brušenja, koristite DA stroj (Festool Automotive Systems LEX 150/5 ili Festool Automotive Systems ETS / EC 150/15) i Cubitron™ II 220+, nakon čega slijedi P400 / P500 na perje i poboljšava adheziju premaza.

  • 9. korak - Područje spajanja

    9. korak - Područje spajanja

    Prije pripreme površine za miješanje, zaštitite bilo koje rubove oko trake s maskom.

  • 9a: Korištenje 3M™ fleksibilnih abrazivnih listova P1000 - P1200 za pripremu rubova i linija za oblikovanje područja u koje se temeljni premaz treba uklopiti.

  • 9b : Kako biste pripremili cijelu površinu za bojanje, upotrijebite 3M P1000 abraziv (npr. 260L+, fleksibilni disk ili Trizact™) i podlogu s naličjem na polirki s dvostrukim djelovanjem (DA).

  • 9c: Korištenje Scotch-Brite™ Disc Grey na DA s ekstrahiranjem prašine, očistite površinu u pripremi za čistu primjenu temeljnog premaza, obrišite površinu s 3M pločastim oblogom i odgovarajućim odmašćivačem, a zatim maskirate površinu premaza prema potrebi. 

    Nanesite i izliječite temeljni premaz po vašem izboru, slijedeći vaše preporuke proizvođača boje.

Kao završni korak prije nanošenja temeljnog premaza, kada je automobil već u lakirnici, obrišite površinu s pomoću krpe 3M™ Tack Cloth Aqua.

  • 1. korak - Nanesite kontrolni prah

    1. korak - Nanesite kontrolni prah

    Nanesite Dry Guide Coat na površinu premaza kako biste omogućili kontrolu napretka rada.

  • 2.a korak - Izravnajte površinu

    2.a korak - Izravnajte površinu

    Prvi korak u brušenju temeljnim premazom obavlja se s P320 / P400 pomoću 3M abrazivnih listova na ručnom bloku u središnjem dijelu popravka iznad punila kako bi izravnali površinu.

  • 2.b korak - Ponovno nanesite kontrolni prah

    2.b korak - Ponovno nanesite kontrolni prah

    Ponovno nanesite kapu od suhog vodiča na područje s pjegavanjem kako biste istaknuli ogrebotine koje treba ukloniti.

  • 3. korak - Ručno brušenje stiliziranih linija

    3. korak - Ručno brušenje stiliziranih linija

    Da biste izbjegli opekotine s potonjem brušenjem DA, bilo koje rubove i linije za oblikovanje unutar područja popravka prvo se nanosi prstima pomoću Hookit™ fleksibilnih abrazivnih listova P1000.

    Savjet: Ključ nije pijesak kroz temeljni premaz i ponovno otvoriti gole metalne dijelove. Ako se to dogodilo, provjerite pokrivajte ovo područje s potrebnom debljinom (preporuka proizvođača boje!). Loše tretirana površina će se pojaviti s tamnijim obojanim temeljnim slojem i naposljetku dovesti do kontaktne korozije.

  • 4. korak - Uklonite strukturu nanešene osnovne boje

    4. korak - Uklonite strukturu nanešene osnovne boje

    Brusite površinu Festool LEX3 150 / 3 automobilskim sustavima ili Festool EETS / EC 150 / 3 automobilskim sustavima, koji su opremljeni mekim potpornim jastučićem. Upotrebljavajte razred brusnih materijala P400 / P500 za uklanjanje strukture prethodnihnanosa osnovne boje kako bi se postigla savršena površina za temeljni premaz koji će se nanijeti.

  • 5.a korak - Priprema područja - rubovi

    5. Korak

    Korištenje sive Scotch-Brite™ sive na Festoolovom automobilskom sustavu DA stroj s ekstrakcijom prašine, očistite površinu u pripremi za čistu primjenu temeljnog premaza. Obrišite površinu s 3M pločastim obrišivačem i odgovarajućim odmašćivačem na bazi vode.

  • 6. korak - Završno čišćenje

    6. korak - Završno čišćenje

    Kao posljednji korak prije primjene temeljnog premaza, kada je automobil već u bočnom sloju, obrišite površinu s 3M™ Tack Cloth Aqua.

Brušenje E-premaza za pripremu novih dijelova

  • 1. korak - Učvrstite područje

    1. korak - Učvrstite područje

    Pregledajte zamjenski dio - očistite i odmašite u skladu s preporukama tvrtke Paint. 

    Rad s unutrašnjosti prema van, koristite Scotch Brite Grey (od Roll ili Hand Pad) kako biste unijeli unutarnji dio dijela i oko uglova, rubova i rubova..

  • 2. korak - Brušenje

    2. korak - Brušenje

    Pločite površinu sada pomoću DA stroj s bacanje 3 mm, opremljen s mekanim back-up jastučić i sučelja jastuk za dodatni puferiranje. Idealan brusni materijal za ovaj proces koji se koristi je posebni E-coat Disc 3M™ Hookit™ abrazivni disk 337U, stupanj P320.

  • 3. korak - Uklanjanje prašine

    3. korak - Uklanjanje prašine

    Korištenje skočnog Scotch-Brite™ siva na DA pomoću prašine, očistite površinu u pripremi za čist primer.

    Konačno čistite u skladu s preporukama tvrtke Paint i nanesite temeljni premaz.


  • Novosti

  • Resursi

  • Gdje kupiti

  • Podrška


Pratite nas
Promijenite lokaciju
Hrvatska - hrvatski